PeterVerpoorten

Een groene politieke weblog uit Herentals

donderdag, juni 22, 2006

Afscheid van Julienne

Op maandag 19 juni is Julienne Spaepen overleden. Zij zou op 29 juni 80 jaar zijn geworden. Julienne was bij de verkiezingen in 2000 kandidaat op de Hamse Agalev - lijst. Tot op het laatst is zij actief Groen! - lid gebleven.
Het ging de laatste tijd minder met Julienne. Ze was moeilijk te been, en kon niet meer alleen thuis blijven. Vorig jaar is zij dan opgenomen in rusthuis de Berk in Meerhout, waar zij maandag dus is overleden.
Wij bidden voor haar, en bieden de familie onze innige deelneming aan.

1 Comments:

At 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

beste, het heeft heel lang geduurd voor ik door omstandigheden de draad terug kon opnemen maar ik ben ooit door jozef en julienne in huis genomen en zij vervangden mijn "ouders" die niet voor me zorgden .nu pas ben ik terug beginnnen zoekn waar het gestopt was.
Ik heb julienne nog gezien in het rusthuis maar ze was al ver gevorderd "dement" alhoewel ze mij nog herkende ze was fel vermagerd ook.zij was "een vrouw uit de duizend."mùoge ze een goeie plaats hebben in de hemel bij haar man .kan u mij op de één of andere manier helpen met het vinden van haar boek en laatste mooie foto"s van haar?
met vriendelijke groeten,vanderhispaillie Christoph.
Dierdonk 44 8700 tielt West Vlaanderen.

 

Een reactie posten

<< Home