PeterVerpoorten

Een groene politieke weblog uit Herentals

donderdag, maart 22, 2007

Addergebroed



Arme Yves Leterme. Krijgt de hele pers over zich heen na zijn optreden bij Debby en Nancy... Ik had 'm nochtans zo gewaarschuwd. Blijkt dus dat ik met mijn analyse de 'ernstige pers' weer een maand te snel af was.



Ik heb niet veel tijd vandaag, dus ik zal mij dan maar beperken tot een onthulling die we de volgende maanden in de kranten gaan lezen: minister Kris Peeters (CD&V) is de zoon van Satan!

2 Comments:

At 8:38 p.m., Blogger Muggenbeet said...

ik heb ondertussen een stokje voor je klaarliggen Peter.

 
At 11:06 p.m., Blogger Peter Verpoorten said...

Ik ben anders al vrij goed met stylo's en lepels... Vooral dat laatste is een enorm succes op familiefeesten. Als de belangstelling blijft toenemen, dan overweeg ik om cursussen te gaan geven.

 

Een reactie posten

<< Home