PeterVerpoorten

Een groene politieke weblog uit Herentals

zondag, december 10, 2006

De broek op de enkels

Jeetje. Wat een zootje is die N-VA. Met verbijstering vraag ik me af hoe je als partij uit zo'n bende onmensen kan bestaan dat je me medelijden doet krijgen met Jean - Marie Dedecker.
Wat ik van Dedecker vind, heb ik een paar dagen geleden al gepost. Maar zelfs zo iemand behandel je toch met enig menselijk respect. Die man wordt als een hond op straat gezet, voor een paar postjes, voor een zak zilverlingen.
De N-VA stroopt gewillig de broek af en laat zich als hitsige koorknapen misbruiken door de CD&V. De politiek heeft zware averij opgelopen door deze hele affaire. Normaal bekijk ik het gepruts van andere partijen met enig leedvermaak, maar van deze coup de théatre ben ik werkelijk en oprecht gedegouteerd. En hoe de N-VA als de politieke hoeren die ze zijn willen wegen op de staatshervorming, daar zullen ze binnenskamers nog wel eens een uitleg voor verzinnen.

3 Comments:

At 10:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

iets minder euforie bij het ACW nu de n-va én de ministers én het beleid mag gaan bepalen.

Het partijtje is zwaar boven zijn marktwaarde verkocht aan de cd&v. met dank aan Jean-Marie.

 
At 11:33 p.m., Blogger Wim Bosmans said...

ik ben eerlijk gezegd meer gedegouteerd als blijkt dat Mie Vogels zich terug meer en meer aan het mengen is in de nationale politiek...

 
At 10:14 p.m., Blogger Peter Verpoorten said...

Over smaken, kleuren en vrouwen mag je niet discussiëren, Wim.

 

Een reactie posten

<< Home